نوشته شده توسط : رضا

در یک دهه اخیر به صورت قابل توجهی استقبال از خرید پوستر دیواری با رنگ های تیره افزایش یافته است. این مسئله ایست که مورد توجه کارشناسان در بخش های مختلف قرار گرفته است. برخی در حیطه علم روانشناسی به بررسی این موضوع پرداختند؛ برخی دیگر از دیدگاه مسائل هنری و برخی دیگر نیز از حیث صنایع دکوراسیون داخلی و میزان ماندگاری آن ها، چنین پترن هایی را مورد بررسی قرار دادند. ما نیز در ادامه این مقاله فروش پوستر دیواری با رنگ روشن و رنگ تیره را تشریح می کنیم.

از دیدگاه روانشناسی

علم روانشناسی بیشترین مانور ممکن را بر روی این موضوع داشته است. در اوایل بسیاری از روانشناسان مخالفت خود را با پترن های تیره و تاریک ابراز کردند اما بعدها بسیاری از آن ها دریافتند که استفاده از چنین طرح هایی در برخی از شرایط کاملا اصولی و منطبق با قواعد علم روانشناسی است.

در واقع روانشناسان استفاده محدود از این پترن ها را پذیرفتند. به عنوان مثال استفاده از پوستر دیواری تیره برای افرادی که به سختی به خواب می روند و یا در زمان استراحت بارها از خواب بیدار می شوند مناسب خواهد بود.

در مقابل می توان به سلیقه اشخاص اشاره کرد که در علم روانشناسی توجه ویژه ای به آن مبذول داشته اند. علم روانشناسی به افرادی که ساعات بسیار زیادی را در خارج از منزل سپری می کنند اجازه می دهد با توجه به سبک کلی فضا و سلیقه خود از چنین طرح هایی استفاده کنند اما به هیچ وجه استفاده از پترن های تیره رنگ را برای افرادی که ساعات بسیار زیادی در محل کار و یا منزل هستند مناسب نمی داند.

از دیدگاه هنر دکوراسیون داخلی

هنر دکوراسیون داخلی ایجاد تنوع و استفاده از پترن های متفاوت را کاملا مطلوب و رضایت بخش می داند. از آنجا که اغلب محصولات موجود در صنعت دکوراسیون داخلی دارای رنگ های روشن، مات، فانتزی و یا مجموعی از آن ها هستند قطعا استفاده از رنگ های تیره می تواند یک انتخاب کاملا متفاوت و متمایز باشد.

استفاده از رنگ تیره و بخصوص قهوه ای سوخته برای سبک هایی همچون کلاسیک کاملا عادی و قابل انتظار است اما به ندرت می توان از پترن های تیره رنگ برای سبک های جدیدتر استفاده نمود. به همین علت بهتر است برای خرید چنین محصولی به صورت سفارشی اقدام نمایید.

از دیدگاه صنعت دکوراسیون داخلی

صنعت و هنر دکوراسیون داخلی دو مقوله مجزا و مرتبط با یکدیگر هستند با این تفاوت که صنعت و صنایع مربوطه، به دوام، کیفیت و ماندگاری محصولات بیش از پترن ارائه شده و تناسب آن با هارمونی فضا توجه دارد. صنعت دکوراسیون داخلی بر این عقیده است که پترن هایی با رنگ تیره دوام محصولات را کاهش می دهد. در برخی از شرایط حتی بیان می شود که قیمت پوستر دیواری با رنگ تیره بیش از سایر رنگ هاست. در هر صورت ضروری است پیش از خرید یک محصول بدانید که دوام و ماندگاری پوستر دیواری با رنگ تیره تر کمتر از انواع رنگ های روشن خواهد بود و بهتر است آن را با متریال های گران قیمت خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

 خیلی از افراد هستند که متاسفانه تفاوت های میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری را نمی‌دانند و حتی ممکن است آن ها را یک گونه پنداشته وتفاوتی میان آنها قائل نشوند، در حالی که این دو محصول از زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارند و شاید اگر بخواهیم به شباهت‌های آنها اشاره کنیم، می توانیم فقط در رابطه با همجنس بودن یعنی هر دو آن ها از جنس کاغذهای مخصوصی هستند، که بر روی آن طرح خاصی چاپ شده است و همچنین نحوه نصب که هر دوی آن ها با استفاده از چسب های مخصوصی بر روی دیوار های های مناسب نصب می شوند، اشاره کنیم .

اگر بخواهیم در رابطه با تفاوت های آنها صحبت کنیم، می توانیم به شکل ظاهری آن ها در مرحله اول اشاره کنیم، کاغذدیواری شکلی است که در رول های مختلف به صورت تکراری قرار دارد و هیچ‌گاه نمی‌تواند یک طرح با مفهوم را به ما ارائه کند در حالی که در پوستر دیواری، شما می توانید یک طرح کاملا مفهومی را به چاپ رسانده و آن را بر روی دیوار  نصب کنید این اصلی ترین تفاوت میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری است، تفاوت دیگر این است که پوستر دیواری و کاغذ دیواری در واقع مکمل هم هستند و شما می توانید آن ها را در کنار یکدیگر استفاده کنید و هیچ گاه نباید این گونه بپندارید که می‌توانند این دو محصول جایگزین یکدیگر باشند، تفاوت بعدی در این است که می‌توان فضای یک خانه را با چند نوع کاغذ دیواری متنوع پوشش داد و محیط دل انگیزی را ایجاد کرد، اما معمولاً کسی از پوستر دیواری برای پوشش کل فضا استفاده نمی‌کند.

موارد مصرف پوستر دیواری

پوستر دیواری یکی از محصولاتی است که تنوع طرح بسیار زیادی دارد، بنابراین می‌تواند در جاهایی که شما حتی فکرش را هم نمی کنید به کار برده شود، از موارد استفاده پوستر دیواری می توانیم‌، به استفاده در قسمت پشتی مبلمان و میز غذاخوری پشت تلویزیون، اتاق خواب، پانسیون و غیره اشاره کرد. یکی از کاربردهای بسیار خوبی که پوستر دیواری دارد، این است که می توان با استفاده از پوستر هایی که مرتبط با مهارت شغلی شما هستند بر روی دیوار شرکت محیطی کاملا مرتبط با فعالیت شرکت و همچنین نمایانگر فعالیتی که در شرکت انجام می شود را ایجاد کرد.

 برای مثال اگر شما صاحب یک شرکت ساختمانی هستید، می توانید با قرار دادن یک پوستر دیواری با طرح ساختمان های زیبا در قسمت ورودی شرکت به شخصی که برای اولین بار وارد این شرکت می شود این درک را برسانید که حوزه کاری شرکت چه چیزی است و یا حتی می توانید با نصب یک پوستر دیواری طبیعت سه بعدی در محل کار و یا در منزل خود محیطی زیبا برای استراحت و لذت بردن از محیط زندگیتان که باعث ایجاد فضای دل انگیز می شود.

ویژگی های پوستر دیواری مرغوب

 یک پوستر دیواری از دو چیز تهیه شده است، یکی کاغذ و دیگری طرحی که بر روی آن پیاده شده است، پس اگر بخواهیم در رابطه با کیفیت پوستر دیواری صحبت کنیم باید در رابطه با کیفیت کاغذ و رنگی که قرار است بر روی آن قرار بگیرد، صحبت کنیم برای اینکه بتوانید کیفیت یک پوستر دیواری را تشخیص دهید، بهتر است از افرادی که در این زمینه تجربه کاری دارند  کمک بگیرید، چرا که تشخیص کیفیت آن آسان نیست و شما در نهایت می توانید از روی ضخامت کاغذ استفاده شده و درخشش رنگ قضاوت کنید که آیا این کالا ارزش خریدن دارد یا خیر البته کیفیت چسبی که قرار است پوستر دیواری به وسیله آن به دیوار چسبیده شود نیز بسیار مهم است، پس باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

 


:: برچسب‌ها: پوستر دیواری, خرید پوستر دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

طراحی داخلی ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی در دوره های متفاوت شاهد پیشرفت های بخصوصی بوده است. طراحی دیوارها از جمله آخرین نقاطی از یک ساختمان بود که مورد توجه صنعت دکوراسیون داخلی واقع گردید. انسان ها در دوره های مختلف نسبت به طراحی دیوارها بی توجه بودند و اطلاعات خاصی در خصوص تاثیر این بخش از ساختمان بر فضای داخلی نداشتند تا اینکه کاغذ دیواری اختراع گردید و یک گام جدی در خصوص طراحی این بخش از فضای داخلی نیز برداشته شد.

پس از سال ها طراحان داخلی دریافتند که استفاده محض از کاغذ دیواری نمی تواند تاثیرات چندانی بر فضای داخلی ایجاد کند و در صورت ایجاد تنوع در پترن های موجود، نتایج مطلوب تری به دست می آید. در این خصوص مبادرت به تولید پوستر دیواری نموده و به شدت کیفیت طراحی های موجود در عرضه دکوراسیون داخلی را افزایش دادند.

استفاده همزمان از کاغذ دیواری و پوستر دیواری

امروزه طراحان حرفه ای به استفاده همزمان از پوستر دیواری و کاغذ دیواری در یک فضای واحد اصرار دارند. آن ها بر این عقیده اند که استفاده محض از کاغذ دیواری یک فضای بی روح را تشکیل می دهد و نمی تواند تاثیرات عمیقی بر دکوراسیون داخلی داشته باشد. آن ها همچنین مخالف استفاده از چند پوستر دیواری برای پوشش دیوارها در یک فضا هستند چرا که منجر به ایجاد آشوب و نامنظمی در فضای داخلی می شود.

در آپارتمان های نقلی و کوچک می توان صرفا یک دیوار را با استفاده از پوستر دیواری پوشش داد اما در ساختمان های بزرگ تر، استفاده محدود از دیوارپوش ها سبب می شود اغلب دیوارها بدون پترن باقی مانده و طراحی داخلی ناقص به نظر برسد. بنابراین بهترین کار ممکن استفاده از پوستر دیواری و کاغذ دیواری به صورت همزمان است. در این خصوص باید تناسب طرح و رنگ کلی دیوارپوش ها مورد توجه واقع گردد و مرتب بودن فضا پس از طراحی نهایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت پوستر دیواری

پوستر دیواری یک محصول لوکس است و بنابراین نمی توان با پرداخت یک مبلغ ناچیز آن را خریداری نمود. امروزه انواع پوستر دیواری ارزان قیمت و یا پوستر لوکس و پوستر دیواری لاکچری در بازار مشاهده می شود. شما باید با توجه به متریال محصول یک گزینه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال خرید پوستر دیواری ارزان قیمت برای کسانی که به دفعات دکوراسیون داخلی را تغییر می دهند بهتر و مناسب تر است در غیر این صورت خرید پوستر دیواری با کیفیت و با دوام و به تبع با قیمت بالا را پیشنهاد می دهیم.

فروش پوستر دیواری در فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی دکور تک با قیمت های متناسبی صورت گرفته و شما می توانید با توجه به هدف خود یک گزینه مناسب را انتخاب نمایید. پوستر دیواری ارزان قیمت با متریال های ساده و طرحدار عرضه می شود. پوستر دیواری هلندی که با عنوان پوستر الکلیلی نیز شناخته می شود از قیمت متعادلی برخوردار بوده و قیمت پوستر دیواری چرمی در مقایسه با متریال های دیگر بیشتر است.

 


:: برچسب‌ها: پوستر دیواری, خرید پوستر دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

هنگامی که هر یک از ما قصد خرید محصولی خاص را دارد ابتدا  از ویژگی‌های خود آن محصول اطلاع پیدا می کند و سپس بررسی می کند که آیا محصولات مشابه این نیز وجود دارد یا خیر و اگر وجود دارند میان این دو محصول مقایسه هایی را انجام می دهد؟، تا بتوانند بهترین آنها را انتخاب کند برای اینکه یک شخص بتواند بهترین انتخاب را کند باید اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با محصول هایی که می خواهد از آنها خریداری کند به دست آورد. پوستر دیواری و دیوارپوش نیز از جمله محصولاتی هستند که ما میتوانیم میان آن دو مقایسه هایی را انجام دهیم تا به این نتیجه برسیم که بهتر است از کدام یک از آنها استفاده کنیم.

 پوستر دیواری می تواند یک تصویر دلخواه باشد که بر روی کاغذهای مخصوص چاپ شده است و به صورت پانل هایی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و شکلی واحد را به وجود می آورد یکی از ویژگی‌های بسیار قابل توجه پوستر دیواری این است که شما می توانیم یک تصویر با کیفیت دلخواه را به شرکت هایی که دستگاه چاپ پوستر دیواری را دارند ارائه کنید تا آنها بتوانند پوستر دیواری و نقش مورد نظرتان را چاپ کنند.

 چاپ یک پوستر دیواری با عکس بهترین دوستتان  می تواند بهترین هدیه برای روز تولد او باشد اما دیوارپوش چیست ؟ دیوار پوش ها از مواد متنوعی ساخته می شوند از انواع آنها می‌توانیم به دیوارپوش های سنگی ام دی اف بتن اکسپرز و چرمی اشاره کنیم همانطور که تنوع زیادی در جنس این نوع محصول وجود دارد شکل متنوع نیز دارند که میتوانید آنها را خریداری کنید و با چسب های مخصوص بر دیوار موردنظر خود بچسبانید.

از پوستر دیواری در چه مناطقی از ساختمان میتوان استفاده کرد؟

پوستر دیواری یکی از محصولاتی است که می تواند به خوبی معنا های مختلف را القا کند همین علت می‌تواند در ساختمان های اداری و تجاری مختلف نیز از آنها استفاده کرد و مثلا اگر شما در حوزه ساختمان سازی و عمران فعالیت دارید می توانید با چسباندن یک پوستر دیواری با این مضمون فضای کاری مورد نظرتان را به فضایی کاری و متمرکز تبدیل کنید و در واقع می‌تواند در برخی موارد معرفی کننده خوبی برای مشاغل مختلف باشند.

شاید برای شما نیز این مورد اهمیت داشته باشد از پوستر دیواری در چه منطقه‌ای از اتاق مدنظرتان باید استفاده کنید؛ موضوعی که بسیار اهمیت دارد این است که برای اینکه بتوانید تشخیص دهید چه دیواری مناسب یک پوستر دیواری مناسب است بهتر است از یک معمار داخلی کمک بگیرید زیرا این افراد به دلیل سابقه کاری که دارند می‌توانند در این راستا به خوبی شما را راهنمایی کند ؛ به همین علت مسلماً می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد اما اگر فکر می کنید که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید به صورت کلی به شما بگویم که برای استفاده از پوستر دیواری معمولاً از دیوارهای بزرگ استفاده می کنند، بهترین جا برای قرار دادن پوستر دیواری در دیوار پشتی مبلمان است که اگر هارمونی خوبی با مبلمان شما داشته باشد محیطی بسیار دل انگیز را ایجاد می کند.

شرایط خرید پوستر دیواری

مسلما همه ما هنگامی که قصد خرید چیزی را داریم باید به شرایط خرید آن نیز دقت کنیم، شرایط خرید پوستر دیواری این است که شما باید نقش و رنگ مورد نظرتان را انتخاب کرده و با توجه به نوع کیفیت پوستر های مختلف کیفیت مطلوبتان را برگزیده و سپس اقدام به سفارش کنید زیرا تمامی این موضوع در کنار یکدیگر می تواند به شما کالای مناسب را ارائه کند که تا مدتها از دیدن آن آن خسته نشوید.



:: برچسب‌ها: پوستر دیواری , خرید پوستر دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد