نوشته شده توسط : رضا

 خیلی از افراد هستند که متاسفانه تفاوت های میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری را نمی‌دانند و حتی ممکن است آن ها را یک گونه پنداشته وتفاوتی میان آنها قائل نشوند، در حالی که این دو محصول از زمین تا آسمان با یکدیگر تفاوت دارند و شاید اگر بخواهیم به شباهت‌های آنها اشاره کنیم، می توانیم فقط در رابطه با همجنس بودن یعنی هر دو آن ها از جنس کاغذهای مخصوصی هستند، که بر روی آن طرح خاصی چاپ شده است و همچنین نحوه نصب که هر دوی آن ها با استفاده از چسب های مخصوصی بر روی دیوار های های مناسب نصب می شوند، اشاره کنیم .

اگر بخواهیم در رابطه با تفاوت های آنها صحبت کنیم، می توانیم به شکل ظاهری آن ها در مرحله اول اشاره کنیم، کاغذدیواری شکلی است که در رول های مختلف به صورت تکراری قرار دارد و هیچ‌گاه نمی‌تواند یک طرح با مفهوم را به ما ارائه کند در حالی که در پوستر دیواری، شما می توانید یک طرح کاملا مفهومی را به چاپ رسانده و آن را بر روی دیوار  نصب کنید این اصلی ترین تفاوت میان پوستر دیواری و کاغذ دیواری است، تفاوت دیگر این است که پوستر دیواری و کاغذ دیواری در واقع مکمل هم هستند و شما می توانید آن ها را در کنار یکدیگر استفاده کنید و هیچ گاه نباید این گونه بپندارید که می‌توانند این دو محصول جایگزین یکدیگر باشند، تفاوت بعدی در این است که می‌توان فضای یک خانه را با چند نوع کاغذ دیواری متنوع پوشش داد و محیط دل انگیزی را ایجاد کرد، اما معمولاً کسی از پوستر دیواری برای پوشش کل فضا استفاده نمی‌کند.

موارد مصرف پوستر دیواری

پوستر دیواری یکی از محصولاتی است که تنوع طرح بسیار زیادی دارد، بنابراین می‌تواند در جاهایی که شما حتی فکرش را هم نمی کنید به کار برده شود، از موارد استفاده پوستر دیواری می توانیم‌، به استفاده در قسمت پشتی مبلمان و میز غذاخوری پشت تلویزیون، اتاق خواب، پانسیون و غیره اشاره کرد. یکی از کاربردهای بسیار خوبی که پوستر دیواری دارد، این است که می توان با استفاده از پوستر هایی که مرتبط با مهارت شغلی شما هستند بر روی دیوار شرکت محیطی کاملا مرتبط با فعالیت شرکت و همچنین نمایانگر فعالیتی که در شرکت انجام می شود را ایجاد کرد.

 برای مثال اگر شما صاحب یک شرکت ساختمانی هستید، می توانید با قرار دادن یک پوستر دیواری با طرح ساختمان های زیبا در قسمت ورودی شرکت به شخصی که برای اولین بار وارد این شرکت می شود این درک را برسانید که حوزه کاری شرکت چه چیزی است و یا حتی می توانید با نصب یک پوستر دیواری طبیعت سه بعدی در محل کار و یا در منزل خود محیطی زیبا برای استراحت و لذت بردن از محیط زندگیتان که باعث ایجاد فضای دل انگیز می شود.

ویژگی های پوستر دیواری مرغوب

 یک پوستر دیواری از دو چیز تهیه شده است، یکی کاغذ و دیگری طرحی که بر روی آن پیاده شده است، پس اگر بخواهیم در رابطه با کیفیت پوستر دیواری صحبت کنیم باید در رابطه با کیفیت کاغذ و رنگی که قرار است بر روی آن قرار بگیرد، صحبت کنیم برای اینکه بتوانید کیفیت یک پوستر دیواری را تشخیص دهید، بهتر است از افرادی که در این زمینه تجربه کاری دارند  کمک بگیرید، چرا که تشخیص کیفیت آن آسان نیست و شما در نهایت می توانید از روی ضخامت کاغذ استفاده شده و درخشش رنگ قضاوت کنید که آیا این کالا ارزش خریدن دارد یا خیر البته کیفیت چسبی که قرار است پوستر دیواری به وسیله آن به دیوار چسبیده شود نیز بسیار مهم است، پس باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

 


:: برچسب‌ها: پوستر دیواری, خرید پوستر دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رضا

طراحی داخلی ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی در دوره های متفاوت شاهد پیشرفت های بخصوصی بوده است. طراحی دیوارها از جمله آخرین نقاطی از یک ساختمان بود که مورد توجه صنعت دکوراسیون داخلی واقع گردید. انسان ها در دوره های مختلف نسبت به طراحی دیوارها بی توجه بودند و اطلاعات خاصی در خصوص تاثیر این بخش از ساختمان بر فضای داخلی نداشتند تا اینکه کاغذ دیواری اختراع گردید و یک گام جدی در خصوص طراحی این بخش از فضای داخلی نیز برداشته شد.

پس از سال ها طراحان داخلی دریافتند که استفاده محض از کاغذ دیواری نمی تواند تاثیرات چندانی بر فضای داخلی ایجاد کند و در صورت ایجاد تنوع در پترن های موجود، نتایج مطلوب تری به دست می آید. در این خصوص مبادرت به تولید پوستر دیواری نموده و به شدت کیفیت طراحی های موجود در عرضه دکوراسیون داخلی را افزایش دادند.

استفاده همزمان از کاغذ دیواری و پوستر دیواری

امروزه طراحان حرفه ای به استفاده همزمان از پوستر دیواری و کاغذ دیواری در یک فضای واحد اصرار دارند. آن ها بر این عقیده اند که استفاده محض از کاغذ دیواری یک فضای بی روح را تشکیل می دهد و نمی تواند تاثیرات عمیقی بر دکوراسیون داخلی داشته باشد. آن ها همچنین مخالف استفاده از چند پوستر دیواری برای پوشش دیوارها در یک فضا هستند چرا که منجر به ایجاد آشوب و نامنظمی در فضای داخلی می شود.

در آپارتمان های نقلی و کوچک می توان صرفا یک دیوار را با استفاده از پوستر دیواری پوشش داد اما در ساختمان های بزرگ تر، استفاده محدود از دیوارپوش ها سبب می شود اغلب دیوارها بدون پترن باقی مانده و طراحی داخلی ناقص به نظر برسد. بنابراین بهترین کار ممکن استفاده از پوستر دیواری و کاغذ دیواری به صورت همزمان است. در این خصوص باید تناسب طرح و رنگ کلی دیوارپوش ها مورد توجه واقع گردد و مرتب بودن فضا پس از طراحی نهایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت پوستر دیواری

پوستر دیواری یک محصول لوکس است و بنابراین نمی توان با پرداخت یک مبلغ ناچیز آن را خریداری نمود. امروزه انواع پوستر دیواری ارزان قیمت و یا پوستر لوکس و پوستر دیواری لاکچری در بازار مشاهده می شود. شما باید با توجه به متریال محصول یک گزینه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال خرید پوستر دیواری ارزان قیمت برای کسانی که به دفعات دکوراسیون داخلی را تغییر می دهند بهتر و مناسب تر است در غیر این صورت خرید پوستر دیواری با کیفیت و با دوام و به تبع با قیمت بالا را پیشنهاد می دهیم.

فروش پوستر دیواری در فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی دکور تک با قیمت های متناسبی صورت گرفته و شما می توانید با توجه به هدف خود یک گزینه مناسب را انتخاب نمایید. پوستر دیواری ارزان قیمت با متریال های ساده و طرحدار عرضه می شود. پوستر دیواری هلندی که با عنوان پوستر الکلیلی نیز شناخته می شود از قیمت متعادلی برخوردار بوده و قیمت پوستر دیواری چرمی در مقایسه با متریال های دیگر بیشتر است.

 


:: برچسب‌ها: پوستر دیواری, خرید پوستر دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()